6. Pôsobí CK celoročne alebo je to len „jednorazovka“?
Náhodná organizácia zájazdu niekým, kto to bežne nerobí, zaváňa minimálne nelegálnosťou, prípadne tým, že nebudú poistení a ani členmi SACKA.
7. Ponúka CK veľké zľavy?
Last minute ponúka asi každá CK, ale ak sú zľavy veľké a celoročne, môže to naznačovať, že CK potrebuje za každú cenu naplniť kapacity, možno z finančných dôvodov.
8. Bola ponuka na webe alebo na sociálnej sieti?
Aj regulárna CK inzeruje svoje produkty na sociálnych sieťach, avšak musíte byť schopní dostať sa k oficiálnemu webu a ponuke. Na internetovej stránke musí byť opis prakticky všetkého. Musia tam byť uvedené všetky údaje o pobyte i ubytovaní a tiež info o CK, teda adresa, sídlo, zodpovedné osoby a najmä certifikát.
9. Máte v zmluve všetko?
V zmluve musí byť jednoznačne uvedené všetko, teda typ izby, počet osôb, služby za príplatky - napríklad výlet v cene alebo výhľad na more, izba s vchodom do bazéna - toto všetko tam musí byť. Takisto aj platobné podmienky - kedy platiť a v akých sumách. Ak chce klient nejaké poistenie, aký typ poistenia má a čo to poistenie zahŕňa.
10. Viete všetko, čo potrebujete?
Ak vám pracovník CK nevie alebo nechce odpovedať, určite zvýšte pozornosť.