Videá na Youtube o hre Roblox natáča od roku 2019, kde má aktuálne 300 000 odberateľov. V rozhovore uviedla, že sa venuje obsahu zameranému na zábavné, ale aj informačné videá o budúcich aktualizáciách hry a udalosti, do ktorých sa môžu zapojiť aj diváci.
"Po skončení univerzity som začala pracovať ako zdravotná sestra, popritom som však pokračovala s tvorbou videí, až sa mi to jedného dňa začalo rozbiehať,“ píše portál The Sun.
Roblox, ktorý jeho tvorcovia označujú ako "platformu pre predstavivosť", v podstate ponúka službu, ktorá používateľom umožňuje vyvíjať vlastné hry, hrať hry iných ľudí. Beatrice hrávala Roblox už od základnej školy, podnikať však začala až v roku 2019.
„Zarobila som 600 libier (700 eur) a cítila som, že môj sen sa stáva realitou. Prvý rok som zarobila približne 40 000 libier (46 tisíc eur).“ Väčšina peňazí pochádza z reklamy na Youtube. Princíp spočíva v tom, že čím viac ľudí vás sleduje, tým viac sa zobrazujú reklamy. Zvyčajne to vychádza na 1 dolár (90 centov) za tisíc monetizovaných zobrazení (monetizované zobrazenia sú tie, pri ktorých sa zobrazí reklama, pretože reklama sa nezobrazuje vždy pri každom sledovaní).