Ako informoval portál New York Post, prieskumu spoločnosti OnePoll sa zúčastnilo 2 000 dospelých respondentov. Cieľom štúdie bolo zistiť, čo zohráva dôležitú úlohu pri výbere reštaurácie.
Zákazníci hovorili jednoznačne. Takmer 41 % respondentov uviedlo, že sociálne médiá zohrávajú významnú úlohu pri rozhodovaní, či sa im oplatí navštíviť danú reštauráciu. Toto číslo sa medzi ľuďmi vo veku 18 až 26 rokov dokonca zvýšilo na 58 %.
"Čoraz viac zariadení umožňuje rezervácie, recenzie jedálnych lístkov a dokonca aj predplatenie prostredníctvom svojich kanálov online. Takže je to rozumný krok pre tých, ktorí pracujú v pohostinstve, aby pokračovali v zdieľaní obsahu a zapájaní potenciálnych návštevníkov," povedala Kirsty Morrisová so spoločnosti Barclaycard Payments, ktorá si prieskum objednala. Z prieskumu tiež vyplýva, že potencionálni zákazníci strávia v priemere 40 minút online výberom reštaurácie a na mieste minú viac peňazí, ako keby si ponuku pozreli až v podniku.