Takmer polovica opýtaných uviedla, že k ich výberu prispeli detailné zábery jedla, 29 % dáva prednosť servírovaniu a 28 % záberom zo zákulisia. Malý počet opýtaných (17 %) tiež tvrdil, že sa zaregistrovali na sociálnych sieťach len preto, aby sa dozvedeli viac o konkrétnej reštaurácii. Štúdia tiež odhalila, že zákazníci inšpiráciu na podnik čerpajú najčastejšie zo sociálnych médií ako sú Facebook (43 %) a Instagram (41 %).
Ďalším zistením bolo, že používatelia sú viac aktívni, ak sa na stránke reštaurácie nachádzajú prezentácia jedla (33 %), recenzie (28 %) a široký výber miešaných nápojov (17 %). 20 % respondentov prezradilo, že radšej si občas doprajú večeru v drahších reštauráciách, ako keby sa mali stravovať v tých lacnejších pravidelne.
Výskumníci sa dopytovali aj 200 majiteľov reštauračných služieb, pričom 66 % z nich priznalo, že v snahe získať viac zákazníkov sa registrovali na sociálnych médiách. Niekoľko ďalších podnikov uviedlo, že od zapojenia sa do sociálnych médií sa zvýšil počet rezervácií o 80 %.