Eduard K. potvrdil, že na základe exkluzívnej zmluvy firma realizovala Kiskovu propagáciu bez ohľadu na plánovanú prezidentskú kampaň. V súvislosti s jeho vydavateľskou a prednáškovou činnosťou mal za to, že sa môžu do účtovníctva i daňových priznaní uvádzať náklady spoločnosti súvisiace s jeho propagáciou. Výnosy z činnosti podľa neho podliehali zákonu o DPH a spoločnosť KTAG vyfakturovala a odviedla plnú výšku DPH. Dodal, že exkluzívnu zmluvu podpísali v roku 2011 ešte pred začiatkom prezidentskej kampane a je stále platná, aj po skončení sa mandátu.
Kiska počas výsluchu uviedol, že v kauze doposiaľ nikto nespochybnil náklady, výnosy ani spôsob účtovania firmy KTAG a nesúhlasí s tvrdeniami obžaloby. Vďaka tomu, že pôsobil vo viacerých slovenských i zahraničných firmách, získal ocenenie manažér roka a vybudoval niekoľko obchodných značiek, prejavili podľa neho viaceré firmy záujem o jeho prednáškovú činnosť. "Na tento zámer som využil a uzatvoril zmluvu so spoločnosťou KTAG, ktorú vlastním s bratom. Tá znášala všetky výdavky a zároveň prijímala všetky výnosy z mojej prednáškovej a vydavateľskej činnosti," objasnil Kiska s tým, že ekonomický prospech mala firma ako jediná.
Potvrdil, že po rozhodnutí kandidovať na prezidenta spojil kampaň so svojou prezentáciou. Všetky nasledovné propagačné činnosti podľa neho posilnili obchodné meno, kredit jeho prednášok i výnosy spoločnosti KTAG, ktorá mala z činnosti ako jediná ekonomický prospech.