Meníme hru
Saska
Saska na najnovších bilbordoch prakticky hlása svoj program prostredníctvom krátkych úderných sloganov. Azda najviac zarezonovali vyretušované fotky Richarda Sulíka, vedľa ktorých veľkým písmom svietilo „Meníme hru“. Za kampaňou stojí Marek Prchal, ktorý sa najviac dostal do povedomia vďaka kampani pre českého expremiéra Andreja Babiša. Prchal úplne prekopal stratégiu strany SaS, ktorú premenoval na Sasku a zasadil ju do moderného layoutu s krikľavými farbami, čo je pre ostatné strany netypické.
Nemeníme hru
Sme rodina
Boris Kollár začal svoju predvolebnú kampaň s heslom „Sme normálni“. Avšak po masívnej kampani Sasky sa rozhodli reagovať obdobným sloganom „Nemeníme hru“ s dôvetkom, že pomáhajú stále. Na väčšine bilbordov je tvár predsedu parlamentu, teda aj vizuálne sú bilbordy podobné tomu, s čím prišla strana Richarda Sulíka. Hnutie tiež avizuje, že sú normálni aj preto, lebo neriešia egá. Do reklamných plôch podľa transparentného účtu zainvestovali vyše 134-tisíc eur, možno aj práve preto môžete vidieť tvár Borisa Kollára po takmer celom Slovensku.
Nepochopiteľná prekáračka
Róbert Slovák, reklamný marketér
Väčšina politikov má prehnane vyretušované fotografie, na ktorých pôsobia umelo a neprirodzene. Pre mňa je nepochopiteľnou prekáračka medzi stranami Kollára a Sulíka o tom, či menia, alebo nemenia hru. Neváhajú sa za naše dane hádať ešte aj na bilbordoch. Demokrati hovoria, že spájajú, progresívci chcú dôstojnú budúcnosť pre všetkých, kým Hlas chce lacné potraviny, Saska spaľovacie motory. Zaujímavé je, ako sa strany postavili k právam žien. Kým Boris Kollár ich neváha zbiť, Saska o ich právach hovorí na plagátoch, ale jediné PS ponúklo ženám polovičku kandidátky, čím dokázalo, že ich postavenie považuje za rovnocenné a že mu na nich záleží.
Bilbordy sú stále dôležité
Simona Bubánová, reklamná marketérka
Bilbordy sú stále jedným z najdôležitejších reklamných nosičov. Vidno, že politické strany pracujú s reálnymi skúsenými reklamnými odborníkmi. Fotografie, grafika a aj písanie textov je na vysokej profesionálnej úrovni. Sme rodina sa rozhodla pre reaktívnu kampaň, čo býva veľmi populárne, a zároveň aj málo brandotvorné. Zmena identity, ako to urobila Saska, je tiež odvážny počin, lebo najdôležitejšia úloha kampane je, aby volič nakoniec vhodil správny lístok do urny a keď meníte identitu, môže to ľudí pomýliť. Komunikačný bizár vyvesila Republika. V ich kampaňovom štábe sa dozvedeli starú známu vec, že niektoré slová majú veľkú príťažlivosť a zavesili bilbordy so slovom “istoty”, ale nepovedali, že aké istoty sľubujú.