Andrea Absolonová, ktorá žila v rokoch 1976 až 2004, patrila k najlepším skokankám do vody nielen doma, ale úspechy žala aj na medzinárodnej scéne. Mala vo vrecku miestenku na olympijské hry v roku 1996 v Atlante, no jej nádejnú kariéru stoplo zranenie chrbtice, ktoré utrpela mesiac a pol pred olympiádou na pretekoch v Madride, kde súťažila v skokoch z trojmetrovej dosky. Z vody ju museli vyťahovať a lekári zistili, že jej praskla medzistavcová platnička a zranenie pripisovali extrémnej tréningovej záťaži. Tri mesiace ležala na klinike v nemeckom Baden-Badene, kde sa rozplynul jej sen o veľkom športovom úspechu. Zranenie ju obralo nielen o atlantskú olympiádu, ale ukončilo aj jej sľubnú kariéru. Krásna športovkyňa si potom našla iný džob - pornobiznis, z ktorého si ju vyhliadli v modelingu, ktorým si Andrea privyrábala. Tak ako šport, robila aj toto s plným nasadením, vďaka čomu sa pod umeleckým menom Lea De Mae stala jednou z najúspešnejších pornoherečiek deväťdesiatych rokov (natočila 161 filmov pre dospelých).
Základom pre scenár k filmu Jej telo boli hodiny a hodiny rozhovorov s Andreinou sestrou Luciou, ktoré vznikli v Pardubiciach, kde žije. Jej výpoveď úplne stačila, a tak film vychádza zo spomienok sestry, ktorá svoju sestru nechápala. Vie iba to, že vlastne rozbila dobre fungujúcu rodinu. Otec s mamou sa rozviedli a sama Lucia priznala, že za tým bol vstup jej sestry do pornopriemyslu. Otec sa s týmto rozhodnutím svojej ratolesti nikdy nezmieril, naopak mama jej odpustila. No nikdy nepochopila tento jej krok.
Režisérka o Germáni: Má v sebe šelmu
Režisérka Natálie Císařovská sa nevyhla otázke, prečo do hlavnej úlohy obsadila slovenskú herečku a či medzi Češkami nenašla vhodnú predstaviteľku. Pre portál aktualne.cz to vysvetlila takto: „Niežeby neboli dosť dobré, ale medzi nimi som nenašla typ, ktorý by pôsobil ambiciózne a súčasne animálne. Natália v sebe túto šelmu má, dokáže byť vášnivá, ale aj chladná. Cítite, že si ponecháva nejaké vnútorné tajomstvo a občas vám tým naháňa strach.“ Režisérka súčasne ocenila, že Natália bola statočná a dokázala ísť vo všetkých smeroch s kožou na trh. „Tiež sa mi na Natálii páčilo, že nechcela byť za všetkých okolností pekná a upravená. Že neriešila, či ju kamera sníma v tom správnom svetle a uhle, aby vyzerala čo najlepšie. A úplne fascinujúca bola aj na konci, keď už bola plešatá a pod očami mala obrovské kruhy pod očami,“ dodala Císařovská.
Ako sa na nakrúcanie pripravovala predstaviteľka hlavnej postavy Natália Germáni? Rozhovor s ňou o filme Jej telo nájdete v Novom Čase Víkend