Otec natočil veľa významných diel. Ktoré z nich sa vám najviac páči?
Som pyšná na to, že ma otec obsadil do úlohy jeho dcéry, a som hrdá na všetky diela, čo vytvoril. Bol to veľmi talentovaný a kreatívny človek, ktorý tvoril doslova až do posledného dychu. Má môj nesmierny obdiv a vďaku za to, čo všetko som sa od neho naučila. Vrcholom jeho filmového diela bola podľa mňa Tisícročná včela a z jeho výtvarného umenia pomaľovanie našej záhradnej chatičky, kde sme celá naša široká rodina spoločne prežili veľa šťastných rokov.
V jeho filmoch ste dokonca hrali...
Až do revolúcie som bola na každom natáčaní. Keď otec filmoval, dohliadal na mňa až do rozvodu mojich rodičov v roku 1985 môj dedko. Ten si dovtedy zahral nejakú malú úlohu v každom otcovom filme a ja tiež. V Tisícročnej včele som dokonca na plagáte - tá blondína s lopatkou. Po revolúcii som si ešte stihla zahrať u Antona Majerčíka vo filme Jediná a u Dušana Rapoša vo Fontáne pre Zuzanu. Potom som sa zrazu ocitla v Miláne, kde som robila modelku a otvoril sa mi tam veľký svet. Vďačím za to hlavne Beáte Králikovej, ktorá ma všetko naučila a dohodila mi cez jej modelingovú agentúru prvé kšefty aj na Slovensku.