Napriek tomu, že na prvý pohľad bolo teda všetko v poriadku a manažérovi z Rakúska nie je čo vyčítať, vyzerá, že koniec je blízko. V modro-žltej televízii sa majú chystať veľké zmeny a na riaditeľskú stoličku zasadne nová tvár. Meno Setteleho nástupcu je vraj už známe a k jeho výmene údajne príde túto jeseň.
V televízii Markíza zasadol do kresla generálneho riaditeľa v roku 2013. Stalo sa tak po tom, keď vedenie CME vymenilo Zuzanu Ťapákovú za Rakúšana Setteleho. A nastali zmeny. Settele začal makať a držal sa hesla, že v práci si priateľov nehľadá a biznis je biznis. Televíziu postupne vytiahol z červených čísel do čiernych.
Markíza sa postupne odhodlala k zásadnému kroku, odišla z voľnej antény a skončila tak s bezplatným šírením svojich staníc. Settele zvykol hovorievať, že program Markízy nikdy nebude závisieť od jedného či dvoch úspešných formátov, ale ponuka pre diváka bude neustále bohatá. Okrem úspešných seriálov i projektov, ako sú Let’s Dance, SuperStar či Tvoja tvár znie povedome, sa televízia v posledných rokoch sústredila najmä na platenú platformu Voyo.
„Televízia je u nás stále číslo jeden. V lete spúšťame nový štvrtý kanál, takže investujeme aj do televízie. V našej skupine zostane televízia hlavným zdrojom príjmov. Voyo je však dôležité aj preto, že ide o inú formu poskytovania obsahu divákom. Očakávame vyššie počty predplatiteľov a tržieb, takže perspektívne bude Voyo ďalším pilierom pre náš biznis. Dúfame, že na konci roka 2025 bude Voyo generovať primerané dvojciferné percento z našich príjmov,“ prezradil svoju stratégiu vlani pre Aktuality. No napriek tomu, že televízii sa biznisovo skutočne darí, v Markíze končí. Ešte pred pár týždňami pritom bojoval za práva Markízy v spore s UPC, ktorý sa napokon skončil dohodou a televízia ostáva v ponuke operátora.