Buď je realita po príchode do destinácie diametrálne odlišná od predstáv alebo zakročí príroda. Práve o tom, čo robiť v prípade nespokojnosti a nepredvídateľných situácií na dovolenke, sme sa rozprávali s prezidentom Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a agentúr Romanom Berkesom.
Vysvetlil, že vo všeobecnosti je možné v podstate reklamovať všetko. Niekedy však môže mať klient hlavu v smútku, a to najmä vtedy, ak si sám zle naštudoval hotel či destináciu, do ktorej cestuje. Rovnako aj pri takzvaných subjektívnych reklamáciách. "Sú to tie pocitové. Napríklad, nepáčil sa mi hotel, bol málo luxusný, podľa môjho názoru jedlo nebolo dodatočne chutné, nebolo ho dosť alebo piesok nebol dosť jemný, voda bola studená," vymenúva Berkes s tým, že práve takéto sťažnosti sa ťažko posudzujú.
Kedy je však vaša sťažnosť naozaj opodstatnená a ako v takom prípade postupuje cestovka si vypočujte v rozhovore s prezidentom SACKA.