Príbeh, ktorý je z veľkej časti založený na skutočných udalostiach, zobrazuje prostredie divokých 90. rokov. Aby bol pocit z hry čo najreálnejší, vývojári vyrobili viac ako 500 modelov budov v hlavnom meste a zničili aj zopár áut. Deväťdesiate roky sú v Bratislave aj na Slovensku symbolom vlády mafie.
Práve preto si tím okolo Romana Lipku (29) zvolil na dej hry práve toto obdobie. „Vybrali sme 90. roky, pretože sa prirodzene najviac z našej histórie podobajú gangsterskému prostrediu. Príbeh mal byť pôvodne vymyslený, no všetko sa zmenilo, keď som videl film Únos. Odvtedy sa snažíme scenár misií urobiť tak, aby odkazoval na nejakú reálnu udalosť,“ vysvetľuje Roman.
Hra bude obsahovať slovenský dabing. Hráč sa ocitá v role holohlavého tridsiatnika, ktorý pracuje pre tajnú políciu v internej Slovenskej informačnej službe. Jeho krytie je práca taxikára. „Naštudoval som si všetky najväčšie kauzy a udalosti, ktoré by sa dali pretvoriť do hry. Príbeh obsahuje aj reálne postavy, ktoré sú však premenované,“ vysvetľuje Roman.