3. Vyžiadanie finančnej kompenzácie
V prípade, že sa problém nevyrieši a vaša dovolenka bola podstatne ovplyvnená nedostatkom zariadení v hoteli, môžete požiadať o finančnú kompenzáciu. Suma kompenzácie by mala byť primeraná vážnosti a trvanlivosti problému.
4. Spolupráca s dovolenkovou kanceláriou
Snažte sa spolupracovať s dovolenkovou kanceláriou a nájsť riešenie, ktoré vyhovuje obom stranám. V mnohých prípadoch cestovné kancelárie dbajú na spokojnosť zákazníkov a budú sa snažiť problémy riešiť.
5. Poistenie
Vopred sa uistite, či ste si uzatvorili cestovné poistenie, ktoré vám môže poskytnúť istú ochranu v prípade, že niektoré sľúbené služby nebudú dostupné. V takom prípade sa obráťte na poisťovňu a dozviete sa, aké kroky máte podniknúť.