Ódor by tiež podľa JDS napríklad mohol seniorským organizáciám poskytnúť finančné prostriedky zo svojej rezervy na podpornú kampaň a volebnú osvetu pre seniorov na Slovensku. „Je prirodzené, že my opäť nemáme možnosť robiť drahé kampane, aké sa realizujú pre mladých a Slovákov v zahraničí v hlavných vysielacích časoch v najsledovanejších médiách tak, ako rôzne občianske združenia a neziskové organizácie so zvučnými, často globálnymi menami a významným vplyvom," uviedla JDS a podotkla, že už viac ako tri desaťročia fungujú z členských príspevkov v hodnote jedného či dvoch eur od viac ako 100-tisíc členov ročne.
„Hoci by sme aj my radi urobili osvetu medzi všetkými seniormi na Slovensku, nemáme napríklad 40-tisíc eur na vytlačenie vyše jedného milióna letákov pre každého seniora na Slovensku s výzvou, aby išiel voliť," uviedla JDS. I to, spolu s aktuálnou mediálnou kampaňou podľa predstaviteľov seniorov, poukazuje na nerovnosť statusu či postavenia, ktoré seniorom pripisujú médiá či politici.
„Vy by ste však, pán premiér, ako stojaci na čele úradníckej a deklaráciami apolitickej vlády, zrejme mali byť nestranný a malo by vám preto záležať na čo najvyššej volebnej účasti všetkých občanov, teda aj seniorov," uzavrela JDS.