Organizátori sú presvedčení, že táto novinka vnesie do podujatia viac atmosféry, ktorú poznajú fanúšikovia cyklistiky z legendárnej Tour de France.
Škoda Auto Slovensko ako hlavný partner podujatia zabezpečuje okrem jedinečnej novinky v podobe karavány aj dve riaditeľské vozidlá Škoda Enyaq Coupé. Zároveň bude mať počas celého podujatia na trati aj ďalšie vozidlá, ktorých úlohou bude zabezpečiť plynulosť pretekov a bezpečnosť všetkých zúčastnených.
„Sme nesmierne radi, že ako líder vo svojej oblasti a partner všetkých cyklistov, môžeme aj tento rok priniesť na Slovensko kus svetového podujatia. Fanúšikov cyklistiky tak vďaka L’Etape Slovakia by Tour de France čaká množstvo zážitkov, skvelé výkony na trati a úžasná atmosféra popri nej. No a osobne sa veľmi teším, že si toto podujatie užijeme spolu s ostatnými priaznivcami cestnej cyklistiky priamo v sedle bicykla v pelotóne,“ hovorí Jaroslav Hercog, riaditeľ Škoda Auto Slovensko.
Ďalšiu novinku predstavila Oľga Hammer, marketingová manažérka Eurovea. „Je ňou nové miesto štartu a tzv. L´EtapeVillage, ktoré sa premiestnili do samého centra Bratislavy. Eurovea vytvorí pre zázemie podujatia úplne nový priestor a otvára divákom aj účastníkom úplne nové možnosti.“ Štartovať sa bude pri novej budove Slovenského národného divadla.
Tretí ročník L’Etape Slovakia by Tour de France prináša ako novinku dva samostatné štarty, ktoré nielenže znamenajú väčší komfort pre pretekárov, ale taktiež prispievajú k zvýšeniu celkovej bezpečnosti vzhľadom na nárast počtu prihlásených jazdcov. Milovníci cyklistiky si budú môcť kúpiť pamätné cyklistické dresy, ktoré navrhol zahraničný ambasádor podujatia – bývalý profesionálny jazdec Geoffroy Lequatre z Francúzska. „Na výber sú dva moderné a svieže dizajny, ktoré kombinujú hlavné prvky a znaky legendárnych pretekov a naše lokálne prvky,“ prezradil Peter Pukalovič, marketingový riaditeľ podujatia.