Skupina odborníkov na sociálny marketing sa vyjadrila k nedávnemu prieskumu Newsweeku. Z dát vyplýva, ľudia si vyhľadávajú oveľa viac informácii o princovi Harrym a jeho manželke Meghan Markle, ako o manželoch princovi Williamovi a Kate Middleton. Ako však uvádza portál The Sun, ich popularita má aj druhú stranu mince.
Odborníci na sociálne médiá trvajú na tom, že princ Harry a Meghan Markle by mohli byť najdiskutovanejším celebritným párom, ktorý sa kedy objavil TikToku. Správa totiž odhalila, že hashtag #HarryAndMeghan si zobrazilo 5 miliónov užívateľov, zatiaľ čo #WilliamAndKate má „len“ 715 tisíc. Obe dvojice však vyhľadávajú za úplne iným účelom.
TikTok využívajú prevažne mladí ľudia z generácie Z, ktorí o najviac klikanom páre vôbec nehovoria v pozitívnom slova zmysle. Dokonca ho zosmiešňujú. Odsudzujú tiež škandály a v komentároch sa vyjadrujú na ich adresu hanlivo. V prípade Meghan sa najčastejšie vyskytli kľúčové slová ako "hrubý, narcistický, trápny, súdny prípad alebo audiokniha."
Odborníci sa ďalej zhodli na tom, že fanúšikovia tieto dva známe páry porovnávajú. Ak si môžu vybrať, svoje sympatie odovzdajú Williamovi a Kate. Obzvlášť princezná z Walesu na seba strhla vlnu pochvál. Ľudia oceňujú jej krásu a nadčasovosť. Oboch však milujú za obetavé správanie voči ich trom deťom. Z toho dôvodu fanúšikovia najčastejšie tvoria obsah s vtipnými či rozkošnými zábermi malých uličníkov.
Našli sa však aj svetlé momenty kontroverzného páru. Ľudia ocenili vyjadrenie princa Harryho o tom, že Meghan má rovnako dobré srdce ako jeho matka. Kritické srdcia používateľov tiež obmäkčilo milé video, kedy sa Harry ukazoval svojmu synovi Archiemu kolibríka. Celkovo medzi top klipy kráľovskej rodiny patrili videá s kráľovnou Alžbetou, konšpiračné teórie a klipy s princeznou Dianou.