"Pilot v pondelok večer nahlásil 'rozbité okno'. To môže viesť k poklesu tlaku. Preto boli podľa protokolu uplatnené všetky bezpečnostné opatrenia," uviedla hovorkyňa DFS. Služba nešpecifikovala, ktoré okno bolo postihnuté a čo poškodenie spôsobilo.
Stroj so širokým trupom, známy aj ako Jumbo Jet, sa musel pred pristávacím manévrom rýchlo otočiť a zbaviť leteckého petroleja. Kvôli diaľkovému letu boli jeho nádrže plné a na skoré pristátie bol príliš ťažký. Nad Českou republikou muselo odhodiť 110 ton paliva.
Takzvaný "fuel dumping", teda zhadzovanie paliva počas letu, je povolený len v núdzových situáciách. Večerné pristátie v Lipsku bolo našťastie bezproblémové, povedal pre Bild hovorca letiska Uwe Schuhart. Nemecký Spolkový úrad pre životné prostredie (UBA) hodnotí vplyv vypustenia paliva na ľudí a životné prostredie ako nekritický, uviedol Bild.