Paul preto kontaktoval políciu, pretože mal obavu, že došlo k trestnej činnosti, a celú situáciu spolu zdokumentovali. „Hovoril som so zamestnankyňou, ktorá o celej situácii nemala ani tušenia. Nemohla nájsť moju rezerváciu, no myslí si, že je niekde na parkovisku. Snaží sa, aby mi ho našla, no všetci ostatní boli úplne neschopní." neudržal Paul svoje emócie. „Nemyslím si, že to urobili naschvál, ale nevrátenie auta je len vyvrcholením totálnej neschopnosti," dodáva Paul jedným dychom.
Firma mu za starostlivosť o auto počas dovolenky naúčtovala 114 libier (132,98 EUR), no za taxíky smerom na letisko a naspať zaplatil ďalších 150 libier (174,97 EUR). Keď už mal Paul celej situácie plné zuby, rozhodol sa, že opäť osobne navštívi letisko Gatwick a auto si vyzdvihne. Znamenalo to však, že si musel vziať z práce deň voľna, no auto sa mu nakoniec podarilo získať naspať. Avšak až po tom, čo donútil pracovníka, aby sa odvoz auta prišiel pozrieť.