Skončil vo veľmi neštandardnom zariadení
Pavel Jechort, hovorca poisťovne AXA
- Klient skončil v zdravotníckom zariadení (ZZ), ktoré je veľmi neštandardné a vyžaduje okamžité platby. Či už v hotovosti, alebo okamžitý prevod na účet. Medzinárodne uznávaný systém garancií neakceptuje. Tieto garancie sme sa pokúšali ZZ opakovane posielať, ale neboli akceptované. Axa podľa zákona nemôže uhradiť náklady bez faktúry. Tento proces trvá za štandardných podmienok 2-3 dni.
Čo na to hovoria z cestovky?
Miroslav Lenko, manažér CK Orex Travel, s. r. o.
- CK Orex Travel do dnešného dňa nedostala od klienta p. Sarvaša oficiálnu reklamáciu, z tohto dôvodu sa k danej veci nie je možné vyjadriť. P. Sarvaš neuzavrel KCP prostredníctvom CK Orex Travel. Ohľadom ďalších opísaných skutočností CK Orex Travel uvádza, že pri vzniku akejkoľvek poistnej udalosti (poškodenie veci, strata dokladov, lekárske ošetrenie a hospitalizácia) je potrebné túto situáciu riešiť priamo s poisťovňou v zmysle poistných podmienok danej poisťovne.