"Sú známe aj lepšie riešenia, ktoré neobmedzia priepustnosť na I. mestskom okruhu a zabezpečia cyklistom vyššiu bezpečnosť," skonštatoval Drahovský.
Podľa dopravného analytika bolo vybrané riešenie, ktoré na niektorých miestach extrémne zúžilo priestor pre vozidlá a znemožnilo predchádzanie. Na sociálnych sieťach sa napríklad objavila fotografia kolízie električky a autobusu, problém s prejazdom mala mať aj sanitka. "Treba počítať s tým, že na daných miestach sa električka a vozidlo nezmestí a ani vozidlá s právom prednostnej jazdy nebudú mať možnosť predchádzať a obchádzať stojace vozidlá," podotkol Drahovský.
Podľa neho úplne neobstojí ani vyjadrenie hlavného mesta o tom, že by sa tranzitná doprava z nábrežia mala presunúť na Einsteinovu ulicu. Argumentovanie magistrátu považuje dopravný analytik za nedomyslené. Odôvodňuje to tým, že cesta cez nábrežie je klasifikovaná ako I. mestský okruh, ktorý má spĺňať určitú kapacitnú priepustnosť. "Nezmeniť trasovanie okruhu a obmedziť priepustnosť na ňom nie je korektný postup," poznamenal.