Dopravné riešenie nie je podľa neho celkom bezpečné ani pre cyklistov. Zdieľanie pruhu pre autobusy a cyklistov síce nepovažuje za problém, tým je však to, že sú tam aj iné kombinácie. "Chvíľu má cyklista len svoj pruh, chvíľu pruh s autobusmi a chvíľu aj s ostatnými vozidlami," pripomína. Zabúdať podľa neho netreba ani na to, že miestami ide o zúžené miesto. Kladie to preto zvýšené nároky na cyklistov a výrazne zhoršuje ich bezpečnosť.
Na otázku, či ide o dobré rozhodnutie, dopravný analytik odpovedal, že to závisí od uhla pohľadu. "Vodiči hovoria, že nie. Vyjadrenia cyklistov sú rozpačité, z dôvodu nedomyslenosti ich bezpečnosti v niektorých častiach. Predstavitelia magistrátu a Cyklokoalície sú z rozhodnutia nadšení," dodal Drahovský.
Primátor Bratislavy Matúš Vallo situáciu až tak kriticky, ako mnohí poukazujú, nevidí. Na serióznu dopravnú analýzu si síce treba podľa neho ešte počkať, avšak "žiadna apokalypsa na nábreží sa nekoná." "Kolóny na nábreží trvajúce desiatky minút ani po zmene nie sú bežnou realitou," napísal na sociálnej sieti, odvolávajúc sa na dopravné dáta. Radikálne sa podľa neho nezhoršila ani situácia na mostoch. Naopak, podľa jeho slov sa zvyšuje počet cyklistov, pričom je "z dát jasné, že nábrežie bude pre cyklistov dôležitá trasa."