Jedna hlava, dve, osem, dvadsať. Všetky. Za oranžovým autom sa obzrie každý. Kdekoľvek ho zaparkujete, pozornosti neunikne. A keď nahodíte radový 3-litrový šesťvalcový motor s výkonom 510 koní a maximálnym krútiacim momentom 650 Nm, zimomriavky naskočia aj cestujúcim v okoloidúcej MHD. Rachot valiaci sa z motora a štvorice obrích výfukov nedosahuje však takú mieru, že by trhal bubienky. Nesedíte totiž v pojazdnom cirkuse, ale v okruhovej zbrani s povolením jazdiť po bežných cestách.
Ak si všetky možné nastavenia prepnete do najostrejšieho módu, kolískovým voličom na páke 8-stupňového automatu dvakrát kliknete hore a ešte vypnete kontrolu trakcie, prežehnáte sa, nadýchnete sa a... Dáte plný plyn. Touring sadne na zadné, dvihne predok a okolím sa ozve temné zadunenie motora, praskot z výfukov a syčanie dvojice turbodúchadiel.
Trielite vpred vlisovaní do sedačiek. Ak to spravíte v úseku so zákrutami a predtým si Touring neochytáte, ste v kaši. Naozaj. Keď idete naplno, hodí sa za volantom aj trochu premýšľať. Má tuho naladený zadný stabilizátor a hravejší zadok, lenže bod zlomu, keď vie poriadne hryznúť, je tenký.
Stačí to prestreliť na plyne v zákrute. Podvozok je síce komunikatívny a do volantu posiela množstvo informácií. Šoféra preto môže rýchlo opantať predstava, že dokáže robiť divy na počkanie. Lenže to už na digitálnom tachometri neraz svieti ilegálna hodnota a okolie je zliate do šmuhy.