Vtedy neradno zistiť, najmä nie na vlhkom úseku, že M3 Competition Touring je vlastne v režime s aktivovaným pohonom zadnej nápravy a vypnutou trakciou trochu nedotáčavé a namiesto volantu ho treba riadiť plynom. Keď si to uvedomíte, niet hravejšieho a riaditeľnejšieho auta. Stačí decentné švihnutie volantom do protipohybu, krátko a intenzívne preplynovať, utrhnúť zadok a plynom si držať šmyk. M3 si potom aj s vejúcim zadkom vytiahnete von.
Veľký univerzál
Pod pravým pedálom máte citlivú rozbušku a len o pár milimetrov hlbším zašliapnutím sa poľahky pošlete do zvodidiel alebo na prieskum lesa. A nebude to chyba auta! Keď si začnete s hrubým vencom volantu v rukách veriť, môžete s rodinným kombíkom vážiacim 1,9 tony jazdiť pílu. Na okreskách, na okruhu.
To je jedno. Okrem pár superšportiakov nemá v bežnom svete konkurenciu, a pritom vnútri nájdete prvotriedny komfort a vzadu kufor s objemom 500 litrov. Ide tak o univerzálny kúsok, ktorý v komfortnom režime plnohodnotne splní úlohu rodinného auta.
Stačí však pár sekúnd a klikov a máte z neho beštiu, ktorá žerie všetko naokolo, rovnako ako benzín z nádrže. Lebo keď vám srdce pumpuje krv frekvenciou 120 úderov za minútu, zatiaľ čo motor v 150 km/h točí pod plným plynom vyše 6 000 ot./min., nečakáte, že si berie tabuľkových 10 litrov...
- Motor: R6
- Výkon: 510 koní
- Max. krútiaci moment: 650 Nm
- Zrýchlenie 0 - 100 km/h: 3,6 s
- Max. rýchlosť: 250 km/h
- Cena: 122 304 €