Hneď v prvej epizóde ste si dohodli biznis so záťažovými prikrývkami. To je však dosť mimo vašej sféry pôsobenia, nie?
Tým, že som prišiel zo sveta online, je pre mňa hlavný parameter, či sa daný produkt dá predávať cez internet. Ak tomu verím, tak ma to zaujíma.
Otvorila vám táto šou nejaké nové okná, akým smerom by vás bavilo podnikať?
Investoval som aj do takých vecí, že by som predtým prisahal, že niečo takéto nespravím. Ja totiž investujem v prvom rade do daného človeka. Musím mu veriť, že bude dôveryhodný obchodný partner, musím veriť, že všetko to, čo hovorí, dokáže zrealizovať. Podnikanie je o schopnosti realizovať a riešiť neustále problémy. „Nápad“ je až na druhom mieste.
Ste mediálny magnát a developer. Čo vás momentálne najviac fascinuje, do čoho dávate najviac energie a čo vás naopak energiou nabíja?
Nepovažujem sa za mediálneho magnáta. Som podnikateľ, ktorý spustil množstvo mega úspešných internetových služieb. Keďže je internet tiež médium, tak mi prischlo označenie „mediálny magnát“. Fascinuje ma, ako rýchlo sa technologicky mení svet. Pred pár rokmi sme mali tlačidlové telefóny, dnes tu máme umelú inteligenciu, ktorá nahradí v priebehu pár desiatok rokov stovky miliónov pracovných miest. Najviac energie dávam do developmentu v Žiline, snažíme sa tam vytvoriť zónu, kde bude pracovať 3 000 múdrych ľudí - vytvárame tam IT centrum, pracovné miesta zamerané na znalostnú ekonomiku. Týchto ľudí si musíme udržať, aby neodišli do zahraničia. No a nabíja ma cestovanie, takto sa dá navyše zistiť, v čom sú iní lepší, a priniesť to sem.