Ako informoval portál Lad Bible, skupina si večer náramne užívala. Spoločne vybrali reštauráciu v Singapure, ktorá sa špecializuje na prípravu morských plodov. Pri výbere si nechali poradiť od čašníka, ktorý im odporučil aljašského kráľovského kraba. Jedlo vyzeralo úžasne a chutilo ešte lepšie. Nikto s ponúkanými službami nemal žiaden problém, až do chvíle, kým prišlo na platenie.
Síce očakávali, že ich porcia vyjde o niečo drahšie ako sú zvyknutí, ale toto im vyrazilo dych. Účet odmietli zaplatiť a rozhodli sa podať oznámenie na polícii. Skupinka začala jednotlivé položky prepočítavať, no výsledná suma sa nezhodovala s tým, čo im bolo povedané. Až po príchode manažéra a privolaní polície sa zistilo, v čom je problém.
Zákazníci tvrdili, že čašník im nanútil to najdrahšie jedlo, pričom neprezradil celkovú cenu porcie, ale len za 100 gramov. Spoločnosť Paradise Group, ktorá vlastní danú reštauráciu však tvrdí, že jej zamestnanci jasne uviedli podrobnosti o tvorbe ceny. Shinba uviedla, že krab zaplnil až tri taniere a s priateľmi ho nedokázali dojesť.
"Nikto z nás nebol informovaný, že celý krab bude pripravený len pre nás, ako to robia niektoré iné reštaurácie, ktoré kraby podávajú čiastočne," rozhorčene vysvetlila. Spoločnosť naopak tvrdí, že personál im ešte pred prípravou doniesol ukázať celého kraba, aby predišli nedorozumeniu.
Ako prezradila účtenka, zviera vážilo približne 3,5 kg a stálo neuveriteľných 1 322 dolárov (viac ako tisíc eur). Manažér reštaurácie sa pokúsil nespokojných zákazníkov upokojiť a ponúkol im zľavu na jedlo. To však pre nich nebolo dostatočnou kompenzáciou a Shinba sa v tejto veci obrátila na Singapurský úrad pre cestovný ruch, ktorý sťažnosť posunul Združeniu spotrebiteľov Singapuru.