Najnovší počin od Jeepu, ktorý sa pýši aj európskym titulom Auto roka, je kompaktné SUV s prvotriednymi jazdnými vlastnosťami v ľahkom teréne aj v ostrých zákrutách. Avenger má totiž krátky rázvor 2,56 metra, navyše má aj nízke ťažisko a ostré riadenie, čo vytvára v kombinácii s hmotnosťou ľahko cez 1,5 tony ideálny mix vlastností. A naozaj, od prvého momentu prúdia od volantu informácie, že mu môžete dôverovať a budete si ho vodiť s ľahkosťou a presnosťou aj v zákrutách, ktoré sa na apexe uťahujú alebo majú nerovný povrch.
Podvozok za 1
Má tuhý podvozok, no za zmienku stojí zavesenie, ktoré pracuje na oboch nápravách ukážkovo. Dokonca ani v klesaniach s hrboľatým asfaltom v klopených zákrutách, kde sa SUV s vyššou karosériou neraz zavlnia a vnútri počuť, ako im pracuje karoséria, Avenger nič nerozhodilo a zostal pevný ako skala. Vnútri sa neozval žiaden pazvuk, ani keď sme leteli po suchej poľnej ceste.
Jedna vec je, že má slušnú vrstvu zvukovej izolácie, no druhý aspekt úspechu predstavuje vyladenie zavesenia. Len škoda, že nemá pohon všetkých kolies. Predokolka trošičku uberá z potenciálu auta, lebo so svetlou výškou 20 cm sa už čo-to dá prejsť.