Našťastie máte dosť jazdných režimov, ktoré pracujú s nastavením trakčnej kontroly. Pokiaľ si však zapnete športový mód a deaktivujete si ju na displeji, nečakajte, že vystrelíte vpred za sprievodu dymiacich a pištiacich pneumatík. Od určitej rýchlosti sa opäť zopne, takže ani jazda šmykom nepatrí k bežne servírovaným chodom...
Jeho 156 koní a 260 Nm využijete najmä v zákrutách, kde namiesto driftov budete ladiť precízne prejazdy. A plyn tam môžete dávať na doraz, pretože spotreba neukrojí z dojazdu veľa. Na nabitie prejdete takmer 400 km a dokonca ani na diaľnici nemáte spotrebu cez 20 kWh. V režime normal a s ľahkou nohou si vypýtal trochu cez 15 kWh. A práve vtedy, keď idete pokojne, sa môžete kochať interesantnými detailmi, ktorými dizajnéri nešetrili.
Milé maličkosti
Že ide o zábavné auto nielen na ceste, sa uistíte zvnútra aj zvonku. Prekladateľný kryt odkladacej schránky s veľkým modrým „e“ je len začiatkom. Do čierneho lemu predného okna zahrnutá postavička s teleskopom upúta pozornosť, rovnako ako maska ikonického Willysu na diskoch. Avenger ukazuje, ktorým smerom vedie v prípade elektromobilov cesta, a vidno, že v automobilke nestratili hravosť, čo v súčasnosti predstavuje anomáliu. Pozitívnu...
Jeep Avenger Summit
- Výkon: 156 koní
- Max. krútiaci moment: 260 Nm
- Zrýchlenie 0 - 100 km/h: 9 s
- Max. rýchlosť: 150 km/h
- Kapacita batérie: 54 kWh
- Cena: 44 440 €