Do konca októbra možno prihlášku vziať späť
Renáta Bláhová, predsedníčka Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Poistenci často prihlášku podpisujú v rýchlosti, bez domyslenia dôsledkov, poskytujú svoje osobné údaje, následne však namietajú, že prihlášku nepodpísali, že podpis na prihláške bol sfalšovaný a podobne. V prípade, že sa poistenci domnievajú, že boli zneužité ich osobné údaje, odporúčame nahlásiť tieto skutočnosti na polícii. Aktuálne je možné podanú prihlášku kedykoľvek až do 31. októbra kalendárneho roka vziať späť, a to aj bez udania dôvodu.
V čom sa odlišujú služby poisťovní?
- sieť poskytovateľov zdravotnej starostlivosti
- pokrytie služieb
- voliteľné doplnkové poistenie
- doba čakania
- administratívne procesy
- cestovné poistenie
- omeškania a reklamácie
- možnosti výberu lekára
- možnosti online služieb
- programy podpory zdravia
Čo treba zvážiť
1. dostupnosť lekárskej starostlivosti
2. pokrytie poisťovne
3. benefity
4. doplatky za lieky
5. zľavy
6. elektronické služby
7. prevencia
8. nadštandard