Na opačnom konci rebríčka sa k „Netransparentnej kampani“ Smeru-SD pridali aj OĽaNO a tiež jej koaličný partner Kresťanská únia, ktorej kampaň výrazne vzrástla v posledných týždňoch pre vysoké výdavky na volebné noviny trojkoalície. TIS zaradila do hodnotenia 17 z 27 kandidujúcich subjektov, ktorých kampane prekročili hranicu výdavkov 50-tisíc eur a na účte majú aspoň desať väčších výdavkových transakcií.
S hodnotením „S výhradami“ skončilo 11 strán. Vo finále kampane si hodnotenie zlepšili iba tri subjekty, zvyšné stagnovali alebo sa dokonca zhoršili. Prepad sa týka najmä kampane Modrých, MostHíd (-16 percentuálnych bodov), hnutia OĽaNO (-11 percentuálnych bodov) a strany Za ľudí (-10 percentuálnych bodov). Progresívne Slovensko a SaS stále vedú najtransparentnejšiu kampaň, ktorú majú vrátane predkampane podrobne rozpísanú na ich transparentných účtoch. Aj pri nich má však organizácia výhrady.
Okrem problémov Smeru či OĽaNO, Transparency opakovane upozorňuje aj na nehodnoverné financovanie kampane Republiky, postavené na vysokých pôžičkách lídrov strany. V súčasnosti je nejasné aj to, z čoho financuje už takmer 200-tisícovú kampaň Komunistická strana Slovenska. Hlas-SD sa zase blíži k 3,5 miliónovému limitu na dary a pôžičky počas volebného obdobia zavedeného v roku 2019. Hrozí tak riziko podhodnocovania kampane (aktuálne vo výške 2,14 milióna eur), ktoré zvyšuje fakt, že Hlas-SD ako jediný neprijíma v kampani dary cez transparentný účet, iba o nich informuje na webe.
TIS upozorňuje na to, že v aktuálnej kampani môže dôjsť k prvému prelomeniu trojmiliónového limitu na výdavky pre jednu stranu. Hnutie OĽaNO totiž využilo nedostatok v zákone a do kampane si nezarátalo 800-tisícový výdavok na nákup 79 veteránov Fiat500, ktoré využíva v kampani. V prípade hnutia Igora Matoviča je problematické aj to, že mimo transparentného účtu sa ocitla veľká časť bilbordovej kampane uhradená vopred ešte pred oficiálnym začiatkom kampane.