Moody´s oceňuje viacero krokov, ktorými banka doteraz prešla v rámci svojej transformácie na plnoformátovú retailovú banku. Najmä pokiaľ ide o redukciu korporátneho portfólia úverov a zameriavanie sa na poskytovanie a rast spotrebiteľských a hypotekárnych úverov retailovým klientom.
Najnovší rating potvrdzuje dobre a správne nastavenú stratégiu banky.
„Rating od agentúry Moody's, je pre nás výborná správa, ktorá je zároveň pozitívnym odkazom aj pre našich partnerov a klientov. Odzrkadľuje nielen naše hospodárenie, ale aj viacero strategických zmien, ktorými sme ako banka prešli najmä v období našej transformácie. Výrazné zlepšenie nášho ratingu sme dosiahli aj napriek zložitému obdobiu spojenému s doznievajúcimi dôsledkami pandémie, s vojnou na Ukrajine a rastom inflácie. Sme odhodlaní pokračovať v nastavenom kurze a napĺňať naše strategické ciele s víziou spokojnosti našich klientov, zamestnancov a akcionárov. Veríme aj v ďalšie zlepšovanie nášho ratingu do budúcna, “ hovorí Andrej Zaťko, CEO 365.bank.
O 365.bank:
Sme banka pre dnešných ľudí. Prinášame bankovníctvo, ktoré je v digitále postavené na princípe „mobile first“. Do pobočiek prinášame nový, neformálny model obsluhy klienta, založený na priateľskom vzťahu. Produkty a služby vytvárame tak, aby boli pre klientov jednoduché a príjemné na používanie. Viac na www.365.bank.