Éve si súťaž všimla na sociálnej sieti a rozhodla sa do nej zapojiť. Využila pritom skúsenosti, ktoré nadobudla pri svojich dizajnérskych prácach z minulosti. „Robila som už postery, plagáty, vizuály výstav, katalógov k výstave, rôzne letáky, spravovala som webstránku vrátane mojej, ktorú spravujem dodnes, takisto web dizajn, dizajn nálepiek, ale dizajn lietadiel som doposiaľ nerobila,“ prezradila.
Keď jej v e-mailovej schránke pristála správa od manažérky z oddelenia komunikácie leteckej spoločnosti, vykríkla od radosti. „Prvé dva dni som si to nechala prejsť hlavou, že či to vôbec je pravda, radšej to nejdem nikomu povedať. Až keď už prišla výhra a licenčná zmluva od spoločnosti Wizz Air, tak som to už začala vnímať seriózne, že naozaj je to reálne,“ netajila svoje pocity. Hlavnou témou bola udržateľnosť.
Pri tvorbe museli dizajnéri dodržiavať niekoľko striktných pravidiel. Napríklad odtiene ružovej a fialovej, ktoré tvoria farebný základ Wizz Air, sa meniť nemohli. Tiež sa musel použiť presný odtieň zelenej, ktorý určila spoločnosť. Éve prezradila, že ju inšpirovalo lístie. Finálny návrh dizajnérky z Gemera musí najprv predstaviť samotná spoločnosť.