Na margo odporúčaní, aby tranzitujúci vodiči využívali alternatívne trasy, napríklad Einsteinovu ulicu, uviedol, že na tento problém sa treba pozrieť zo širšieho hľadiska. Teda, či chceme riešiť to, ako to potrebujú motoristi, alebo či chceme riešiť, aby sa v rámci mesta čo najefektívnejšie prepravovali obyvatelia alebo cestujúci vo všeobecnosti.
Mesto podľa neho pravdepodobne chce, aby jeho dopravný systém bol udržateľný a nechce, aby sa situácia riešila iba pre autá. Autá budú mať aj naďalej možnosť používať dopravnú infraštruktúru, avšak v obmedzenom režime. Očakáva tlak na to, aby cestujúci prehodnotili svoje dopravné návyky. "Samozrejme, v úzkych miestach to budú mať autá horšie, ale tu treba povedať, že pokiaľ tade chodia aj vozidlá MHD, cestujúci v nej stále znášajú kongescie, ktoré vytvorili práve vodiči. Teraz sa v podstate vodiči dostali do situácie, že už aj oni sú obmedzovaní a to sa im nepáči," dodal.