"Pre cyklistov platí to isté, čo aj pre každého motoristu. Mal by poznať pravidlá a správať sa korektne. To by malo platiť navzájom medzi účastníkmi cestnej premávky," skonštatoval Gogola s tým, že ešte potrvá, kým budeme mať plnohodnotný systém cyklistickej infraštruktúry.
Dopravné značenie, ktoré zaviedol magistrát na nábreží, hodnotí ako progresívne opatrenie. Hlavnému mestu má pomôcť pretláčať a podporovať ekologické druhy dopravy, v tomto prípade cyklistov a redukovať používanie áut. Opatrenia pre cyklistov však musia byť realizované plošne. Je teda možné, že sa v tom bude ešte pokračovať. "Funguje to aj v iných mestách, kde takisto bola vlna kritiky. Ale v súčasnosti sú cyklisti plnohodnotnou súčasťou dopravy. O to sa snaží asi aj magistrát," poznamenal Gogola.
Pripomenul tiež, že každá cyklotrasa má nejakú funkciu rovnako, ako sa pre autá vzhľadom na typ cesty vyžadujú určité šírkové parametre, podobne je to aj pre cyklistickú infraštruktúru. "Akurát na to nie sme zvyknutí," podotkol s poukázaním na Kodaň, ktorá má v centre mesta štandard dva metre široké cyklocesty v jednom smere, pričom na Slovensku je to častokrát navrhované pre oba smery.