Aký je zvyšok auta? Vnútri je radosť dotýkať sa všetkých plôch, pretože sú vyrobené z prvotriednych materiálov, no pokiaľ intuitívne siahnete na dvere s tým, že si stiahnete okienko, nepochodíte.
Kreatívne rozloženie ovládacích prvkov v interiéri v tomto prípade dosiahlo vrchol - nájdete ich vsadené do centrálneho panelu. Vyžaduje si to trochu cviku, než si zapamätáte, kam siahať. Dá sa to považovať za formu kognitívneho tréningu. Koniec-koncov DS 7 je celá „iná“. V dobrom slova zmysle. A zistíte to hneď, ako sa pohnete.
Vyladená technika
O pohon sa stará priamovstrekový oturbený štvorvalcový motor v súčinnosti s elektromotorom. A systémový výkon pohonnej jednotky je aj napriek 1,9 tony impozantný. Plug-in hybridná DS 7 E-Tense dáva 300 koní a maximálny krútiaci moment má 520 Nm. Ak si teda pri nabitej baterke zapnete športový režim, vyletíte z miesta ako vystrelení z praku. Záťah a zrýchlenie v priamke je však jedna vec, no ako drží v zákrutách? Predsa len má vyššie ťažisko... Výborne.