Koncept, vybudovanie aj správu majú na starosti letecká spoločnosť Brussels Airlines a značka Lexus. Toto hodnotenie získava pravidelne každý rok už od svojho otvorenia v roku 2018.
Salónik s rozlohou viac ako 2 000 m2 je rozdelený na niekoľko luxusných zón so špecifickým určením a atmosférou, napríklad centrálny bar, komfortné zóny na sedenie alebo pokojová zóna určená pre ľudí, ktorí chcú nerušene pracovať. Priestor charakterizujú už kultové dizajnové prvky Lexus vrátane detailov z typickej masky chladiča Lexus, knižnica Lexus alebo audiosystém Mark Levinson.
Hostí pri vstupe do salónika THE LOFT poteší množstvo detailov, napríklad osobné privítanie a poskytnutie zohriatych uterákov ošibori v duchu japonskej tradície. Pri odpočinku majú hostia k dispozícii najrôznejšie digitálne tlačoviny, ktoré si môžu prečítať v masážnych kreslách šiatsu, rovnako ako v modeli Lexus LS. Okrem toho môžu využiť osobnú sprchovaciu kabínku Grohe SPA, zdriemnuť si v individuálnej miestnosti so stropom imitujúcim hviezdnu oblohu alebo ochutnať špičkové pochúťky vrátane čokolády Neuhaus od cukrárskeho majstra.
Salónik THE LOFT na bruselskom letisku nadväzuje na oceňovaný lifestylový priestor INTERSECT BY LEXUS v Tokiu. Tento jedinečný koncept letiskového salónika sa inšpiroval prémiovým charakterom a dizajnom značky Lexus a tradičnou japonskou pohostinnosťou omotenaši, čo znamená predvídanie prianí hosťa skôr, než ich vôbec vysloví.
„Zisk tohto prestížneho ocenenia už piatykrát po sebe v konkurencii salónikov aeroliniek zvučných mien je skutočnou poctou. Je to uznanie našej každodennej starostlivej práce, kedy sa snažíme vytvoriť taký priestor, aby sa tu každý cítil ako doma,“ hovorí Olivier Brynaert, manažér zákazníckych skúseností z leteckej spoločnosti Brussels Airlines.
„Salónik The LOFT spája odborné remeselné spracovanie Lexus Takumi s tradičnou japonskou pohostinnosťou omotenaši a cestujúcim na obchodných cestách ponúka jedinečne individuálny zážitok luxusu. Taký istý cieľ mali aj vývojári najnovšieho modelu elektrifikovaného radu Lexus – nového modelu LM –, ktorý posúva hranice toho najlepšieho, čo možno ponúknuť pasažierom v automobiloch,“ hovorí Tommaso Grassi, manažér pre komunikáciu a zákaznícke skúsenosti zo spoločnosti Lexus Europe.
Hostí v salóniku THE LOFT vítajú ambasádori značky Lexus denne, vždy od 5. do 21. hodiny. Ďalšie informácie o salóniku THE LOFT belgickej leteckej spoločnosti Brussels Airlines a značky Lexus nájdete na stránkach: THE LOFT By Lexus | Lexus Europe.
Informácie o súťaži World Travel Awards
Súťaž World Travel Awards vznikla v roku 1993 so zámerom oceňovať, odmeňovať a oslavovať kvalitu naprieč všetkými hlavnými odvetviami cestovného ruchu, turistiky a pohostinstva. Program, do ktorého bolo zaradených vyše 2 milióny hlasov a ktorý v roku 2023 oslavuje už 30. výročie, je považovaný za najprestížnejší a najkomplexnejší v celom odvetví.