Správy o plánoch spoločnosti vstúpiť na slovenský trh sa objavili už v marci, keď šéf Biedronky Luis Araujo povedal, že mnohí Slováci už dlhšie chodia do Poľska nakupovať do Biedronky a firma zvažuje svoju expanziu na Slovensko. Okrem Portugalska a Poľska má Jerónimo Martins biznis aj v Kolumbii, kde prevádzkuje obchodnú sieť pod názvom ARA.
Čo sa týka investícií či tržieb na Slovensku, Ana Luisa Virginia uviedla, že je priskoro na zverejňovanie odhadov. "Hovoríme o biznise, pri ktorom začíname od nuly, takže detailnejšie by sme sa vyjadrovať nechceli."
Nevylúčila ani prípadnú expanziu do Rumunska, čo je trh, o ktorom portugalský reťazec uvažuje už niekoľko rokov. Momentálne však nie je prioritou. "V súčasnosti sa chceme sústrediť na Poľsko a na sieť ARA," dodala Ana Luisa Virginia.
Tento týždeň spoločnosť Jerónimo Martins zverejnila výsledky za 3. kvartál tohto roka, ktoré poukázali na medziročný rast čistého zisku o 28 %. Výsledky do veľkej miery podporil práve výrazný rast tržieb Biedronky.