Taxikár Christopher išiel v ten deň na letisko dvakrát. Keďže prvý raz sa na parkovisku zdržal menej ako 15 minút, zaplatil len 5 libier. 46-ročný muž sa však vrátil o hodinu neskôr, počkal pár minút a o 10:11 vyzdvihol ďalšieho zákazníka. Tentokrát bola suma na parkovacom lístku podstatne vyššia. Taxikárovi naúčtovali až 45 libier! Na bločku bolo totiž napísané, že prišiel o 9:05 a odišiel o 10:15, píše portál LADBible.
“Vyzdvihol som zákazníka na ulici Meadow Park o 9:20, ďalšiu prácu som mal zas na ulici Gordon Street, takže som nebol nikde v blízkosti parkoviska a aj napriek tomu mi naúčtovali 45 libier,” posťažoval sa nahnevaný šofér. Vytočený do vývrtky kontaktoval miestnych pracovníkov. 15-krát sa im pokúšal dovolať, no neúspešne. Podarilo sa mu to až na nasledujúci pokus, avšak ani týmto telefonátom nič nevyriešil. Po 45 minútach mu totiž zdvihlo zahraničné číslo a mužovi nijako nepomohli.
Zvrat nastal až po medializovaní informácie. Vtedy sa už spoločnosť Christopherovi ospravedlnila a zároveň mu poskytla peňažnú náhradu. “Suma 45 libier bola nesprávne pripísaná. Chceli by sme sa touto cestou ospravedlniť za akúkoľvek nepríjemnosť,” vyjadril sa hovorca spoločnosti.