Najväčším sociálnym experimentom na obrazovkách Voyo, ale aj TV Markíza a TV Doma bude divákov sprevádzať známy český moderátor Míra Hejda. „Ani by som neveril, že sa moderovaniu venujem 20 rokov... Za ten čas som toho zažil toľko, že keď na to teraz spomínam, sám neverím. Či už je to rádio, pódium alebo TV. Napríklad na priamy prenos z pohrebu Karla Gotta v Snídani s Novou sa spomína naozaj s ťažkým srdcom. Keď som v 23 rokoch dostal pozíciu riaditeľa programu v Plzni na Kisse, bola to výzva! Vnútorne som bol ale presvedčený, že toto je moja pozícia, toto som ja," uviedol moderátor Míra Hejda na svojom instagrame.
"Pred 7 rokmi vznikla naša online televízia o bývaní, pretože som po mojom seriáli o stavbe domu pochopil, že túto dieru na trhu musíme zaplniť. Nie ako show, ale ako reálnu inšpiráciu a edukáciu nás všetkých. Dnes ju stále riadim na pozícii generálneho riaditeľa a spolumajiteľa, ale už so stabilným tímom, ktorý svoju prácu robí skvele! Preto mám čas aj na svoju srdcovku, show o autách, o ktoré som vždy sníval. To je „Osobní řidič“. Niekde vzadu som si hovoril, že teraz by som už vzal len naozaj veľkú výzvu. Je tu, B I G B R O T H E R Šou sa vrátila pred pár rokmi ako úplne nový moderný formát a stala sa okamžite jednou z najsledovanejších vo všetkých 40 krajinách! Bude mi cťou ju v Česku a na Slovensku moderovať!“ pochválil sa moderátor.
FOTO moderátora TU!
Už 13. novembra otvorí Big Brother brány svojho domu a privíta skupinu nových spolubývajúcich, ktorých bude sledovať pomocou 58 kamier 24 hodín 7 dní v týždni. O vylúčení jednotlivých súťažiacich rozhodnú diváci pomocou mobilnej aplikácie. Víťaz si odnesie rozprávkových 100 000 eur. Prvú časť prinesie platforma Voyo a vždy o deň neskôr epizódy odvysiela TV Markíza a v soboty TV Doma. Spolubývajúci, ktorí vydržia až do finále, strávia spoločne 9 týždňov. Dokonca tam strávia aj vianočné sviatky.
Upútavku k šou si pozrite TU!
„Formát Big Brother aktuálne prežíva hneď v niekoľkých teritóriách svoje znovuzrodenie a ideálne zapadá aj do profilácie našej streamovacej služby Voyo. Na český a slovenský trh prinášame úplne novú generáciu tohto unikátneho sociálneho experimentu, ktorý ponúkne nefalšované emócie, napätie i drámu. Veríme, že bude diváčky a divákov naša verzia tohto celosvetového reality hitu baviť,“ povedala Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza a skupiny Nova.