Bradham spočiatku predával zmes vo svojej drogérii v Severnej Karolíne. Vzhľadom na jej popularitu sa však v roku 1898 rozhodol nápoj premenovať na Pepsi Colu a v roku 1903 si tento názov nechal zaregistrovať ako ochrannú známku. Bradham sa držal svojho cieľa pomáhať tráveniu a vytvoril prvý slogan značky - "Vzrušujúca, osviežujúca, pomáha tráveniu". Teraz, v 125. roku svojej existencie, sa najnovšie zmenil na "Vstávaj zlato!" s novým ambasádorom značky, indickým hercom Ranveerom Singhom.
V potravinárskom priemysle sa objavilo viacero mestských legiend, pričom Pepsi sa stala terčom nejednej z nich. Jednou z najprehnanejších bola tá, že Bradham najprv zmenil názov značky na Pepsi Cola, pretože je to anagram pre Episcopal. Episcopal nie je prísada do nápojov, ale označenie veľkého kostola, ktorý sa nachádzal oproti Bradhamovmu pôvodnému obchodu. Po otázke o možnom prepojení s náboženstvom to spoločnosť Pepsi Cola úplne poprela.