Ide o ďalší z cenových súbojov medzi maloobchodníkmi a svetovými potravinovými gigantmi. TASR o tom informuje na základe správy Reuters. Od štvrtka budú regály s produktmi PepsiCo v predajniach Carrefouru vo Francúzsku, Taliansku, Španielsku a Belgicku niesť nápisy, že obchod ich už nebude mať v ponuke pre "neprijateľné zvýšenie cien", uviedol hovorca francúzskeho gigantu supermarketov. Niektoré produkty PepsiCo, ako Cheetos a 7Up už neboli vo štvrtok dostupné v supermarkete Carrefour na parížskom predmestí Auteuil, zatiaľ čo iné, ako Pepsi, sa stále dopredávajú.
PepsiCo zatiaľ neodpovedalo na žiadosť o komentár. Americká spoločnosť v októbri uviedla, že na tento rok plánuje "mierne" zvýšenie cien, keďže dopyt sa napriek zdražovaniu udržal. To PepsiCo viedlo k zvýšeniu prognózy zisku za rok 2023 trikrát po sebe.