Holanďan Manrix (26) stretol pred dvoma týždňami na festivale v Maďarsku Andreu. Do mladej Slovenky sa ihneď zamiloval. Do telefónu jej uložil svoje nesprávne číslo, a tak sa kontakt prerušil. Keď sa vrátil do rodného Amsterdamu, odštartoval obrovskú internetovú kampaň s jediným cieľom: vypátrať Andreu! Na prvý pohľad nemožné sa mu včera podarilo, ale zároveň sa dopočul trpkú pravdu. Andrea je zadaná a šťastný koniec je nateraz v nedohľadne.
Manrix vedel o atraktívnej Slovenke iba tri fakty - v ktorom štáte býva, jej krstné meno a čo študuje. S týmito informáciami sa vrhol do pátrania, keď dokonca založil samostatnú stránku, ktorá mala pomôcť nájsť dievča jeho života. Nakoniec sa dievča Manrixovi ozvalo s krutou správou, že jeho srdce už patrí inému chlapcovi. „Nemôžem tomu uveriť, že som sa snažil pre nič,“ povedal Holanďan so smútkom v hlase, ale vzápätí exkluzívne pre Nový Čas dodal: „Počas môjho pátrania som narazil na veľa iných krásnych Sloveniek, takže ktovie, čo sa stane v budúcnosti,“ povedal.
Ihneď sa zamiloval
Manrix sa s Andreou stretol počas maďarského hudobného festivalu spred dvoch týždňov. Ihneď si podľa jeho slov padli do oka a pretancovali spoločne celý večer. „Najprv nastal očný kontakt. Všímala si iba mňa. Keď sme sa rozprávali, smiali sme sa, bola zábavná a cítil som z nej pozitívnu energiu,“ opísal Manrix začiatky svojej zamilovanosti do slovenského dievčaťa, ktoré podľa neho navrhlo, aby si dokonca vymenili telefónne čísla.
„Môj telefón som mal v skrinke, takže som moje číslo naťukal do jej telefónu a prezvonil sa. Neskôr som zistil, že v mojom telefóne som nemal žiadny zmeškaný hovor, takže som sa musel pomýliť,“ rozprával Manrix, ktorý sa s dievčaťom potom už nestretol. Manrix potom vďaka pomoci kamarátov založil webovú stránku a účty na sociálnych sieťach, kde oslovovali ostatných Slovákov, aby mu pomohli nájsť Andreu. Nakoniec sa ozvala sama so správou, ktorá ho nepotešila...
Odborníci: Je to reklama!
Simona Bubánová z reklamnej agentúry Creative Department je presvedčená, že ide o tzv. virálne video, keď sa reklama tvári ako príbeh zo skutočného života, ale napokon sa z toho vykľuje prezentácia nejakého produktu. „To, že ide o virálne video takéhoto druhu, mi napadlo hneď, ako som video videla po prvýkrát,“ povedala šéfka agentúry. Rovnakým názorom ju doplnil reklamný textár a kreatívny riaditeľ Radovan Andrej Grežo.
„Je to kópia nápadu z roku 2009, kde sa mladá slečna z Dánska snažila YouTubovým virálnym videom nájsť chlapca z inej krajiny, s ktorým strávila jednu noc a následne otehotnela. Nakoniec sa ukázalo, že šlo o reklamu na podporu dánskeho turizmu,“ vysvetlil Grežo. Odborníci sa zhodujú, že ide buď o reklamu na maďarský alebo slovenský turizmus.