Zároveň sa modelka ospravedlnila všetkým, ktorých sa klamlivá informácia o jej smrti dotkla. Vysvetlila, že musela využiť svoj vplyv na sociálnych sieťach, aby ľudí informovala o rakovine krčka maternice a pomohla tak ženám, aby sa jej vyhli. Sama priznala, že si zvolila extrémny spôsob, no požadovaný účinok dosiahla.
Média žiadali vysvetlenie jej konania a ona im s radosťou poskytla rozhovor, kde zopakovala svoj zámer. Síce išlo o veľmi dôležité posolstvo, avšak mnohí v tom videli len nepodarenú reklamu. "Som šťastná, že je nažive, ale prosím zatknite ju za drámu a reklamný kúsok," vyjadril sa ďalší. Po právnych následkoch pritom volajú aj mnohí ďalší, zatiaľ však v tomto smere neboli podniknuté žiadne kroky.
Či vážne išlo len o marketingový ťah, to zatiaľ nie je jasné, no mnohí si za týmto názorom stoja. Keď všetko vyšlo na povrch, Poonam sa poďakovala dvom mediálnym firmám, ktoré jej pomohli celú drámu zrealizovať. Podľa jej slov prípravy trvali štyri mesiace.