Angličan Martin sa tešil, že si odpočinie od svojich troch vnúčat, a ako destináciu pre svoje relaxovanie si vybral rezort v dovolenkármi milovanom Turecku, konkrétne v dedinke Marmaris. Krajina sa už dlhé roky pýši húfmi turistov, vrátanie státisícov Slovákov, ktorí k nim každoročne zavítajú na letnú dovolenku.
Medzi dovolenkármi je Turecko obľúbené najmä vďaka tomu, že nie je drahé, no ponúka dobré služby. S týmto názorom sa však nestotožňuje Martin, ktorý za nevydarenú dovolenku v septembri vrátane hotela, transferu a leteniek, zaplatil podľa portálu Mirror 920 libier (1.077 eur).
V Marmarise mal senior stráviť 8 nádherných, ničím nerušených dní. O to väčší bol šok, keď vošiel na izbu. Tvrdí, že hneď pri príchode si všimol čerstvú krv, moč, rozbité dlaždice a pochybnú elektroinštaláciu. Tvrdí, že zástrčky boli aj v sprchovom kúte. "Na obliečkach bola krv. Na chrániči matraca bolo niečo, čo vyzeralo ako čerstvá krv a matrac bol pod ním špinavý. Boli tam škvrny, ktoré vyzerali ako moč. Bolo to špinavé a svrbela ma už len samotná prítomnosť," hundral pohoršený dovolenkár, ktorý nakoniec presídlil do iného ubytovania.
Sklamaný a znechutený totiž odišiel už po 2 hodinách a začal sa sťažovať, no tvrdí, že cestovná kancelária Galaxy Holidays, cez ktorú si dovolenku vybavil, ho odmietla. To ho prinútilo obrátiť sa priamo na generálneho riaditeľa. "Bol to hotel ako z pekla. Opustili ma v Turecku a odmietli s tým čokoľvek urobiť - žiadne čiastočné vrátenie peňazí, nič. Neuznali skutočnú sťažnosť," tvrdí Martin, avšak samotná cestovná kancelária má na vec iný názor. Tá tvrdí, že Martin pred odchodom neinformoval zamestnancov o problémoch a že mu odvtedy ponúkli odškodnenie.