„Zranenie ma vyradilo z práce, pretože ako zdravotná sestra som celý deň na nohách. Po poistení som zaplatila približne 2 200 dolárov na lekárskych výdavkoch," vzdychla si Američanka. "Jazvy tiež ovplyvnili to, ako stojím," povedala s tým, že počas pobytu v nemocnici jej mama kontaktovala samotný e-shop.
"Chcela vrátenie peňazí a odstránenie produktu z webovej stránky, aby sa to nestalo nikomu inému," vysvetlila Leanne. „Temu požiadal moju mamu, aby im poslala číslo svojej faktúry. Vrátila sa na svoj účet a celá objednávka na jej účte zmizla," hovorila s údivom Leanne.
"Moja mama vedela, že to kúpila na tomto účte, ale Temu len povedal, že s týmto problémom nemôžu nič urobiť, pokiaľ nemajú číslo objednávky." Na veľké prekvapenie už o pár dní dostala seniorka výzvu, aby ohodnotila topánky. Nešťastná Leanne tvrdí, že to je dôkazom toho, že topánky z ich webu mama skutočne objednala.
Čínska spoločnosť uviedla, že začala vyšetrovanie incidentu a tvrdila, že produkt zostane medzitým pozastavený. "Po preskúmaní snímok obrazovky a ďalších poskytnutých informácií sme ako preventívne opatrenie identifikovali a odstránili zoznam topánok," uviedol hovorca spoločnosti.