Z červenej sa netreba ponáhľať, na to tu predsa máme expertov vo vylietaných koncernových kúskoch s vyše tristotisíc na tachometri. V najpredávanejšom modeli od Subaru sa nemáte kam náhliť a už po pár dňoch za volantom vás nevytočí nejaký „šimpanz“, ktorý sa na vás lepí vo vylietanom vraku. Ešte mu aj uhnete, nech len ide... Za zákrutou ho aj tak chytíte, pretože Outback drží stopu aj vďaka permanentnému pohonu 4x4.
Prekonáva prémiovú triedu?
Vnútri, už aj v druhom stupni výbavy nazvanom Touring, máte k dispozícii takmer všetko, čo potrebujete. Okrem čisto hrajúceho audia, rýchleho infotainmentu a navigácie dostanete aj armádu asistenčných systémov. Interiér je, zdá sa, vyrobený tak, že aj po pár rokoch bude všetko na pôvodnom mieste a v rovnakom stave.
A to nie je zvykom ani pri nemeckej prémii... Okej, na lesklý plast lemujúci radiacu páku si treba dávať pozor, lebo ak ho pri odkladaní kľúčov od bytu pravidelne trafíte ostrou hranou, budete rátať pribúdajúce vlásočnice raketovým tempom. Inak však vnútri plní úlohu úslužného spoločníka, ktorý sa stará o vaše pohodlie na cestách aj mimo nich.
Subaru Outback 2,5i CVT AWD
- Motor: boxer, 4-valec
- Výkon: 169 koní
- Max. krútiaci moment: 252 Nm
- Zrýchlenie 0 - 100 km/h: 10,2 s
- Max. rýchlosť: 193 km/h
- Cena: od 44 100 €