Ak ste niekedy leteli na vysnívanú dovolenku a hneď po príchode do hotela ste si od ostatných "účastníkov zájazdu" vypočuli, čo všetko je zle, určite viete, o čom je reč. Naše dva národy pritom rozhodne nie sú jediné, ktoré majú sťažovanie sa v krvi. Stret s realitou vo vysnívanom rezorte však často vyústi do extrémov vo forme naozaj zaujímavých reklamácií. Zoradila ich AČCKA (Asociace českých cestovních kanceláří a agentur).
TOP 10 reklamácií českých turistov
"K raňajkám all inclusive nebola podávaná zmrzlina." (klientka, 55 rokov)
"Akonáhle sme vliezli do mora, okamžite tam boli domáci Tunisania, striekali a skákali, až nás jednoducho z mora vyštvali, preto sme nemohli more využívať." (pani, 58 rokov, so synom)
"Hotel nám obom zablokoval telefón, takže sme nemohli volať mobilom." (vyjadrenie seniorského páru - tejto téme venovali reklamáciu na celú A4)
"Asi 2x denne sa v bazéne hralo vodné pólo, takže je predpoklad, že sa behom hry do vody pľulo." (pani, 62 rokov)
"To sme naozaj mohli ostať doma pri bazéne a boli by sme aspoň ušetrení otrasného správania sa ďalších stoviek ruských turistov a určite by sme si dopriali k jedlu aj viac než zemiaky, chlieb a ryžu, ktoré nám po nálete súdruhov zostali." (pán, 41 rokov)
"Na izbe som mala pre seba dve postele, ale ja som chcela jednoposteľovú izbu, a preto žiadam o vrátenie extra príplatku za jednoposteľovú izbu." (pani, 38 rokov)
"Vami inzerovaný ´pozvoľný vstup do mora´ bol podľa mňa až príliš pozvoľný."
"Požadujeme vrátiť 50 % zo zaplatenej čiastky za zájazd, pretože sa nám v noci sťahovalo prestieradlo, a aj keď bolo ihneď vymenené za nové, sťahovalo sa ďalej."
"Z podzemného hotelového parkoviska viedol iba jeden výťah, takže sa na výťah muselo čakať."
Klient si vyfotil izbu, ktorá bola úplne v poriadku, ale rozhádzal v nej svoje oblečenie a následne reklamoval neupratanú izbu.
Zdroj: Reflex.cz