Položiť na stôl takmer 70-tisíc eur nie je málo. Takmer toľko stojí plne vybavený Ioniq 6 s pohonom všetkých kolies a batériou s kapacitou 77,4 kWh. Za svoje peniaze však dostanete vozidlo, ktoré vzdáva hold veľkolepým karosárskym počinom z úsvitu čias aerodynamicky tvarovaných áut.
Šofér športiaku zabudol, že nie je na pretekárskej dráhe.
Má trochu z fantastického Bugatti 57 SC Atlantic, aj Tatry 87 či Talbotu Lago Coupé Typ 150 SS. Každé z nich totiž vynikalo dobrým koeficientom odporu vzduchu. Rovnako ako v prípade Ioniqu 6, ktorý dosahuje hodnoty 0,21, a práve to ako rozráža vzduch, z neho robí ideálne auto na jazdu vo vyššej rýchlosti.
Vtedy sa hodí aj solídna kapacita akumulátorov. V podstate tak ide o jeden z mála elektromobilov, s ktorým sa dá pohodlne a efektívne cestovať aj na dlhšie vzdialenosti. Za volantom platí, že čím rýchlejšie idete, tým lepšie auto funguje.
Niet divu. Hyundai napríklad použil aktívne klapky v prednej časti, kompletne zakrytovaný podvozok a tiež to, že ho poriadne pritlačili k zemi. Svetlú výšku má totiž iba 14,1 cm, a to je nižšie, ako majú niektoré športiaky. Napriek tomu sa doň pomerne pohodlne nastupuje.
O parkovaní na vyšších obrubníkoch však môžete iba snívať. Aj vzhľadom na rázvor 2,94 metra by ste totiž pomerne ľahko chytili spodok. To však predstavuje azda jediný limitujúci faktor pri jeho každodennom používaní.