Atypické riešenia
Život s ním sa môže zdať náročný, veď je to predsa zatracovaný elektromobil... Lenže skutočnosť bola iná a hľadanie nabíjacích staníc nebude to, čo opantá myseľ väčšiny vodičov. Reálny dojazd sa aj v chladných dňoch ako-tak blížil k avizovanej hodnote 610 km. V pohode spravíte vyše 500 km bez toho, aby ste sa akokoľvek obmedzovali.
Stačilo nejazdiť v športovom režime a na červenej nedávať plyn na podlahu. V úspornom režime auto disponuje stále dostatočnou dynamikou, aby ste mohli zakaždým bezpečne predbiehať alebo sa zaradiť. Jediné, čo niekomu môže vadiť, sú digitálne spätné zrkadlá.
Automaticky sa aj po niekoľkých dňoch a stovkách kilometrov pozriete na dve „uši“, až potom zafunguje mozog a zaostríte na displeje po hranách prístrojovky. Kým si na to zvyknete, prichádzate o drahocenné a neraz rozhodujúce stotiny. Tento voliteľný prvok výbavy by sme teda pokojne oželeli.
Vnútri nájdete ešte dva netradičné prvky. Okrem voliča 1-stupňovej automatickej prevodovky umiestneného pod volantom je to aj rúčka na zatváranie dverí, ktorú prvýkrát zväčša márne hľadáte, pritom sa celkom umne tiahne pozdĺž celej línie lakťovej opierky. V interiéri sú inak nadštandardné materiály a vyniká priestrannosťou a sedačky majú dobré bočné vedenie, čo oceníte, keď si zapnete športový režim a deaktivujete kontrolu trakcie. Vtedy sa zo štvorkolky stane na chvíľu zadokolka...