Pre TASR to uviedol hovorca hlavného mesta Peter Bubla. Ani intenzívnejšie tempo na stavbe z ostatných dní nie je podľa bratislavského magistrátu postačujúce.
"Veríme, že výsledok rokovaní a dohoda, ktorú budeme určite komunikovať, je otázkou dní," skonštatoval Bubla. Práce na stavbe sa síce v poslednom období zintenzívnili, stále však nie v takej miere, ako by si hlavné mesto predstavovalo. V tomto duchu preto rokovania pokračujú. Snahou je, aby bola stavba novej električkovej trate dokončená čo najskôr. "Rokovania vyeskalovali na najvyššiu úroveň," poznamenal Bubla s tým, že v predchádzajúcich dňoch pokračovali s vedením španielskeho zhotoviteľa stavby Aldesa, ale aj s jej vedením, spoločnosťou China Railway Corporation.
Primátor Bratislavy Matúš Vallo na kontrolnom dni začiatkom februára priznal, že hoci sa na stavbe električkovej trate pracuje, tempo stavebných prác nie je vyhovujúce. "Netajím, že tempo stavby nie je také, aké by som chcel, aby bolo," zdôraznil Vallo. Od zástupcov zhotoviteľa preto vedenie hlavného mesta požaduje zrýchlenie.
Štefan pracoval celý život v Dopravnom podniku v Bratislave: Trolejbusom a električkám som zasvätil 58 rokov!