„Profily ÓČKA na sociálnych sieťach patria medzi najsilnejšie lifestyle médiá a máme tesné väzby na trendy online tvorcov, takže ako casting, tak samotné vysielanie budú sprevádzať online formáty, čo je aj v porovnaní so zahraničným uvedením Naked, ktoré sa zameralo napospol na televízne či VOD vysielanie, výnimočné,“ doplnila online marketing konzultantka ÓČKA Eliška Herciková. „Naši fanúšikovia sa tak môžu tešiť napríklad na tematické videá projektu Show Us, instagramové short formáty a množstvo derivátov populárnych dating shows,“ vymenovala Herciková.
ÓČKO už odvysielalo vyše 250 epizód tejto zoznamy v rámci večerného programového okna O18+. Ako portál uvádza, sleduje ju vyše 130-tisíc nikátnych divákov týždenne. Najpopulárnejšia má byť medzi slobodnými mužmi s vysokoškolským vzdelaním. Formát tejto šou však vznikol v britskej produkcii TV Channel 4. Netrvalo dlho a rozšíril sa do mnohých krajín po celej Európe. Minulý rok sa dokonca stala táto šou jednotkou v USA na streamovacej platforme HBO Max.