Priblížil, že finančná správa subjektom vychádza v ústrety predlženými úradnými hodinami na daňových úradoch a call centre či službou takzvanej mobilnej kancelárie pri najväčšom daňovom úrade v bratislavskej Petržalke. Daňové úrady po celom Slovensku sú posledný deň k dispozícii všetkým klientom počas predĺžených úradných hodín od 8.00 do 18.00 h.
Upozornil, že pri preberaní tlačív a zabezpečovaní poriadku v súvislosti s organizáciou procesu kolegom z daňových úradov pomáhajú aj kolegovia z colných úradov. FS týmto chce zabezpečiť, aby celý proces preberania daňových priznaní bol čo najplynulejší a koordinovaný. Cieľom je podľa Kozáka poskytnúť daňovníkom optimálne podmienky a čo najširšiu podporu pri plnení svojich povinností.
Dodal, že daňové povinnosti vedia v súčasnosti vybaviť klienti aj z pohodlia domova. S finančnou správou môže komunikovať elektronicky každý, teda aj fyzické osoby, ktoré nemajú povinnosť elektronickej komunikácie s FS. Potrebné je sa registrovať na portáli finančnej správy. K registrácii a následnej autorizácii je potrebný elektronický občiansky preukaz s čipom (eID), respektíve kvalifikovaný elektronický podpis (KEP).